نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پاتک ماروتا برای اختلال در معاوضه دیبالا با لوکاکو

پاتک ماروتا برای اختلال در معاوضه دیبالا با لوکاکو

 

در حالیکه اخبار از توافقات اولیه منچستر یونایتد با یوونتوس برای معاوضه روملو لوکاکو و پائولو دیبالا خبر می‌دهند و نظر نهایی این بازیکن آرژانتینی پس از ورودش به تورین (احتمالاً امرروز پنجشنبه و یا فردا جمعه) و صحبت با مائوریتسیو ساری به همراه کنار آمدن بر سر حقوق سالیانه‌اش در منچستر به عنوان تنها موارد باقیمانده برای اعلام رسمی این انتقال مناقشه‌برانگیز در رسانه‌ها عنوان می‌شود اما شماری از منابع دیگر خبری در ایتالیا، از احتمال بروز حادثه‌ای غیرمنتظره در راه انجام این معامله خبر داده‌اند.

 

شبکه تلویزیونی Sky Sport Italia در گزارشی به یک دشواری در راه تحقق این معاوضه اشاره کرده و از درخواست مدیر برنامه‌های او در دیدار با مدیران من‌یونایتد برای افزایش حقوق سالیانه او خبر داده است. ایجنت دیبالا در این ملاقات با اشاره به مبلغ 7.5 میلیون یورو پرداختی سالیانه یووه به موکلش، خواستار افزایش این عدد به همراه ارتقای پاداش‌ها و مزایای ویژه در صورت پیوستن به منچستر شده است.
روزنامه بریتانیایی The Sun نیز با انتقاد از دستمزد درخواستی از سوی ایجنت دیبالا، مبلغ آن را بسیار بیشتر از مطالبه بازیکنی مثل پاول پوگبا دانسته و مدعی شده در صورت موافقت یونایتد برای تن دادن به خواست این مهاجم آرژانتینی، این باشگاه بی‌تردید باید به درخواست‌های جدید مالی ستاره فرانسوی‌اش نیز ترتیب اثر دهد.

 

Rai Sport، Calcio Mercato و TMW نیز از نارضایتی دیبالا در خصوص نحوه این معاوضه خبر داده‌اند و به نقل از نزدیکان او گفته‌اند که جواهر قلباً تمایلی برای رفتن به منچستر در ازای معاوضه به لوکاکو ندارد.

 

با این حال روزنامه Corrire dello Sport اما از به جریان افتادن سناریویی ناگهانی از سوی اینتر ناتزیوناله در روزهای آتی خبر داده است. این روزنامه پر تیراژ چاپ رم با اشاره به تاکتیک و واکنش به‌په ماروتا پس از سکوت روزهای اخیرش و رصد رفتارهای مدیران یووه در قبال ورود جنجالی‌شان به روند مذاکرات نراتزوری با روملو لوکاکو، از ورود اینتر به ماجرای معاوضه این ستاره آرژانتینی با مهاجم بلژیکی منچستر و بهره‌جستن از نارضایتی دیبالا در راه تحقق این انتقال خبر داده است.

 

اینتر که به شدت نسبت به رفتار «به عقیده آنها غیرحرفه‌ای یوونتوس» در ورود به مذاکره با لوکاکو معترض است، این اقدام بانوی‌پیر را توهین مستقیم به سیاست‎های ترانسفرینگ این باشگاه قلمداد می‌کند و با اشاره به نخستین اظهارات آنتونیو کونته در بدو ورودش به میلان، از ابراز علاقه او به لوکاکو و درخواستش از مدیران نراتزوری برای جذب او به عنوان مدعی‌اش در اثبات حرکت اولیه به سمت جذب این بازیکن می‌گوید.

 

با این حال آنطور که Corsport ادعا کرده؛ مدیر کهنه‌کار اینتر که نقش اصلی انتقال پائولو دیبالا از پالرمو به یوونتوس را در سال 2015 بر عهده داشت، قصد دارد تا در صورت پیدا نکردن راهی استراتژیک برای حل این معادله پیچیده، به سراغ نقشه دومش برود و با ورود غیر مستقیم به این کارزار، روند انجام این معاوضه را مختل کند.

 

همه این گفته در حالی است که فابیو پاراتیچی در نبرد با همکار سابقش به شدت خواهان برتری است و به همین منظور بار دیگر به انگلستان سفر کرده تا هر چه سریعتر ترتیب نهایی شدن این معاوضه و یا برگ برنده‌ای دیگر را رونمایی کند.

 

گفتنی است پائولو دیبالا در طول دوران حرفه‌ای فوتبالش 315 بازی در قالب سه تیم انجام داده و جمعاً 116 بار نیز برای آنها در رقابت‌های مختلف گلزنی کرده است. در حالیکه روملو لوکاکو تاکنون 413 بازی برای 5 باشگاه مختلف انجام داده و 187 گل نیز برای آنها به ثمر رسانده است. این دو بازیکنِ تقریباً همسن (دیبالا حدوداً 6 ماه کوچک‌تر است) به ترتیب 24 و 81 بازی برای تیم‌های ملی آرژانتین و بلژیک نیز انجام داده‌اند که سهم گلزنی دیبالا 2 و لوکاکو 48 گل بوده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: